Sunday, October 26, 2008

Tapak Arena Xtreme Labuan

Berita gembira buat peminat Sukan Xtreme Labuan, Pihak Perbadanan Labuan telah bersetuju untuk membina arena Xtreme yang dijangkan dalam pembinaan akhir tahun ini.

lokasi arena tersebut terletak berdekatan dengan gelanggang futsal tg. purun. Pembinaan permainan tersebut akan meliputi permainan 3 dalam 1 iaitu skateboarding, inline skate dan BMX. Kos yang belum diketahui lagi dianggarkan menelan belanja RM200k.

Diharapkan dengan siapnya arena ini dapat menaikan semangat golongan remaja yang meminati sukan xtreme agar dapat memberikan satu cabaran dan memajukan sukan xtreme keperingkat yang tinggi lagi. Dalam perlaksnan arena ini diharapkan agar jangan diabaikan perancangan atau penganjuran berupa pertandingan agar explori dapat diketengahkan kepada atlet dan ini juga membantu atlet sentiasa bersedia dalam menghadapi cabaran pertandingan yang sebenar.

Tahniah Perbadanan Labuan! Maju Sukan Xtreme!







2 comments:

  1. credit must goes to the xtreme organizer dudz, their r the one who makes xtreme happening in labuan! most x fanz r waiting for another big event..where r u tony?
    -sabahan x games

    ReplyDelete
  2. hey...mana boy a.k.a boy tikus,amir, donald, etc geng2 aku yg lain dah lupa nama da...waktu 1999 kita pernah bersama, park-jam sebelah shelton hotel tu dulu....aku nih bah...kalo korang masi ingat...main bmx.tuan punya division bike kuching nih...hehe.
    buzz me sonn_louis in fb

    ReplyDelete

Asian X tour

Asian X tour